Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 26 augusti 2015

Bm och tre veckor

Imorse var jag hos bm igen och allt ser bra ut. Toppenvärden och sf-kurvan är exakt på genomsnittet. Nice! Alltså är magen genomsnittstor även om ingen annan håller med om det, hehe.
Järnvärdet ligger på 125 och allt är "perfekt", för att citera bm.
Liten har vänt sig med huvudet neråt, även om det kan ändras igen, och förbereder sig för att flytta ut. Det känns kanonbra! 
Jag frågade när kallelsen till sjukhuset brukar komma och det är tydligen väldigt nära inpå själva D-day, så hon rekommenderade faktiskt att ringa och fråga så att vi får veta en tid så snart som möjligt. Jag tänker nog ringa nästa vecka... 

Helt otroligt att det vara är tre veckor kvar. Exakt 21 dagar. 
Och att jag går in i vecka 37 idag. Kul!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar